AB6 :)

ASSALAMUALAIKUM ~ :)

hye peeps ! lame dah kan tak tulis online diary yang terchenta nih. huiihhhh~ ntah lah buzy plus plus malas lagi. emm... kalau boleh hari2 nak update entry, tapi kewajipan sebagai pelajar tuh lagi penting kan. bnyk assignment , test n quiz dah beratur nak amik nombor.. masing2 dah tak sabar nak menyesakkan kepala otak aku nih hah . huh ! sem nih dah tak semangat macam sem lepas. aku pun tak tahu lah kenapa. maybe sebab semua subjek teori kot.. huh ! aku nih dah lah tak boleh hidup kalau tak ada subjek mengira.. hmmm... habislah pointer aku sem nih, jatuh menjunam mcm kapal terbang terhempas agaknyer... but, harap2 tak lah kan sebab aku pun dah ada semangat baru.. hahahaha ! opppsssss ~ hopefully kitorg sama2 akan dapat result yg cemerlang :) tak lupa jugak buat AB6 yang terchinta and also sis zeehan :) study smart oke :) lufff u all :)



THEY ARE MY HEROIN :)


MUHAMMAD AFIQ



writing for fun :)

No comments:

Post a Comment