instinct !

hye assalamualaikum :)
dah dekat pukul 1 pagi baru aku nak update entry. pastuh tajuk pulak pelik kan. sbenarnyer aku dapat rasakan sumthing. tapi aku tak kan mention lah kan ape yg aku rasa sbnrnye. and ape yg aku rasa nih tak ada kene mengene ngan manusia lain pun. dye pasal diri aku sendiri :) okeyh ! aku tau korang-korang dah pening. kalau korang dah pening boleyh exit. senang jer ! :D
dah seminggu dah aku rasa and fikir bende nih. mungkin masanya dah semakin dekat. tapi, aku bersedia ker? mungkin ya and mungkin tidak ! ataupun semua nih perasaan wujud akibat tensyen and terlampau penat. aku sendiri pun tak tau. aku pun tak tau nak expresskan kat sape. sbb aku tau lau aku ckp, mesti owg akan cakap aku buang tabiat ! hmm.. so, for the conclusion. just keep it by my own self :)
okeyh, sempena dah nak exam nih. aku nak mintak maaf dari hujung rambut smpi hujung kaki if ada buat salah kat korang-korang semua :) halalkan apa yg terlebih and terkurang okeyh :) hope kiter semua kosong-kosong ea. buat tukang stalker tuh, mintak maaf kalau ade terkutuk or ter ape-ape lah :) we are friends :) semoga semua bejaya di dunia and juga di akhirat :)

NOTAHATI : mencari sesuatu untuk ketenangan !

writing for fun :)

No comments:

Post a Comment