semester 4 lah pulakkkk :D

assalamualaikum :) hye korang :) gud morning,

okey, entry hari nih ditulis jam 9.38 a.m . bukan main awal lagi aku update entry kan ? semangat sngt nak balik kolej smpi tak boleh nak tidur :) ahahaha. okey, nih tipu. actually aku selesema and sakit tekak so, susah nak tidur. malam tadi aku dah betolak dari PERAK and stay kL umah sedara aku. as usual lah kan. and hari nih parents aku dah tak sabar sabar nak hantar aku balik nak suruh aku belaja :D

aku tak ready lagi nak bukak buku, aku tak ready lagi nak memerah otak, aku tak ready lagi nak terima assignment, aku tak ready lagi nak belaja subjek baru. aku tak ready lagi..... HAH ! bape bnyk aku punya tak ready lagi aku pun tak tau lah kan :D kalau ikutkan tak ready, sampai ke tua lah aku tak masuk masuk semester 4 nih :D hahaha.

okey, dengan terpaksa dan relanya aku merasmikan yg aku akan daftar balik kolej untuk semester baru 5 JULAI 2012 bersamaan dengan birthday my besties NUR NADHIRAH a.k.a NANAD :) ahahaha. padan muka dia ! *evil laugh*

biasalah kalau dah semester baru mesti lah ada azam baru. mesti korang cakap, eleh azam tak boleh pakai tuh.. sekejap jer ingt azam tuh then lebur. okey, tak ea. nih azam aku betul betul. yea, betul betul punya. tak nak pecaya sudah ! boooooooo~

memandangkan nih second last semester aku, so, azam aku cuma nak buat yg terbaik dalam semua test, quiz and especially dalam FINAL :D naikkan balik pointer yg dah jatuh disebabkan bnyk main :) bahahaha.... terasa ouh sakitnya bila pointer jatuh mendadak :D *padan muka aku*

last word, just do the best and make my parents proud :D and get ALLAH's blessing :D insya-allah

tak sabar nak g kolej naik bas JASAMU DIKENANG :D



p/s : semangat ! semangat ! semangat !

writing for fun :)

No comments:

Post a Comment