STRIVE THE BEST

assalamualaikum :)

Apa khabar semua ? semakin jarang dah aku update entry kan. tak tahu lah, malas apa yang menguasai diri aku nih. HAHA. actually nak cakap yang aku dah habis dah presentation debat untuk subjek ISLAMIC BANKING PRODUCT AND SERVICES and habis dah present produk untuk subjek FIQH MUAMALAT.

semuanya jalan sekali hari nih. sumpah lega gila lah wa cakap sama lu. walaupun tak berjalan berapa lancar untuk debat tuh. huh ! but, aku tetap bangga dgn group aku. tak tidur smpi lewat pagi nak siapkan 2 keje... apa apa pun, kami dah cuba buat yang terbaik.. ALHAMDULILLAH. ALLAH tahu apa yang terbaik kan untuk kita. :) so, tinggal 2 presentation jer lagi. nak present dekat ketua jabatan and dekat miss untuk IBPS. habis dua dua tuh. habislah presentation untuk SEMESTER 4.

okey, seriously tak pecaya yang semester 4 dah nak habis. 2 minggu jer lagi nak final. huh ! risau nih . pejam celik pejam celik, cepat jer masa berlalu. sem depan dah FINAL SEMESTER ! yer ! AKU DAH FINAL SEMESTER ! sumpah tak percaya . rasa macam baru masuk tahun lepas. nampak dah kan yang dunia semakin uzur and masa pun berlalu dengan cepat.

Apa yang pasti sem depan akan lebih sibuk daripada sem nih macam mana yang aku tengok budak budak sem 5 sekarang. its okey. itu cerita tahun depan okey ! now focus on final exam :) semoga semuanya dipermudahkan.

GOOD LUCK okeyh semua student KPMBM :) semoga semuanya dapat jawab dengan baik . insya-ALLAH .


jumpa lagi cuti semester nanti ! 

writing for fun :)

No comments:

Post a Comment