Diploma ended !

assalamualaikumm..

alhamdulillah, setelah beberapa tahun. kembali jugak kyra aqilah kepada blognya. hahahaha. nampak tak yang dia buzy sesangat. apa yang buzy nyer pun tak tahu lah. HAHA

yeayyyy ! alhamdulillah. selesai dah zaman diploma aku. officially im Graduated in Diploma in Islamic Banking and Finance from Kolej Profesional Mara Bandar Melaka :) ---- hadiah nih untuk my parents lah kan. mak ayah mana yang tak nak tengok anak diorang bejaya.

alhamdulillah again cus my dreams for this year comes true. apa impian ak ? hah, impian aku nak tamatkan diploma dengan CGPA 3.50 keatas. alhamdulillah, berjaya sudah aku laksanakan impian aku tuh. even tak dapat Mara Outstanding Performance Award (MOPA) time konvo nnti.---- yelah, bebaloi dengan usaha aku yang suka main main and bepoya- bepoya. HAHAHA.

sekarang nih tengah berfikir whether nak further degree or nak keje. semuanya begantung pada keadaan and  kemampuan. ---- harapan and kenginan memang lah nak sambung degree sbb itulah yang aku inginkan selama nih. aku nak buktikan, walaupun aku tak ada aruah mama, walaupun tanpa mama disisi aku pun boleh berjaya macam org lain yang punya ibuayah disisi.


ok lah. have a nice day all dearest reader :)

day of presentation :) thursday - 24/10/2013

teman gegurl presentation :) friday - 25/10/2013

notakaki : nnti kiter share tempat  tempat yang kitorg pegi masa bercuti dekat melaka lepas presntation :)

writing for fun :)

No comments:

Post a Comment