UNIVERSITI MALAYSIA SABAH

ASSALAMUALAIKUM. 

setelah berkurun dan berabad lamanya tak uodate blog, and now kita hapdate sikit. hihihihi
semalam sibuk memasing up status, twit and segalanya lah yang diorg dapat tawaran ipta. aku pun seronok and teringat yang aku penah isik upu. sebok lah aku pun cekk..
.
.
.
ALLHAMDULILLAH. 
aku dapat ums. one of my dream. instead nak smbg oversea aku teringin nak masuk UMS. sbb apa ? sebab aku suka merantau. hahahha. mungkin rezeki aku untuk merantau time MASTER nnti kot. kot lah. haha. INSHAA ALLAH :)
.
.
tapi, apakan daya. aku dah pun sambung UNIKL. dah nak masuk semester 3 dah pun. mungkin ada hikmah disebalik semuanya yang kita tak tahu.But, apa yang aku sedar, kat UNIKL niy aku betul betul aktifkan diri dalam bidang fasilitator. mungkin itu salah satu hikmahnya. :)
.
.
.
for those yang dapat continue study. CONGRATULATION. study rajin rajin tau. 


writing for fun :)

No comments:

Post a Comment